Full rulle

Svar till Elin: Nej dem är inte mina. Vi har fått låna båda två :) Men Nikki har vi mer på foder medans Compagne är en försäljningshäst. :))
 
Nikki red jag imorse & försökte mest hitta lite knappar på henne och få henne att slappna av. Gick riktigt bra och fick henne avslappnad vissa stunder under passset där jag kände att hon verkligen jobbade på bra med ryggen! Ska  bara försöka få henne lugn och lydig på marken. Det är prio 1. Men hon är så go! tror det kan bli riktigt bra om jag får ordning på allt :)
 
Sen var det dressyrtävling nere på örsta så kollade där en stund men nu har jag för en liten stund sen ridit fuxen & den är så trevlig! Jobbade mest på att få den att höja ryggen och mest basic, men det gjorde den så bra :) så nu kan jag börja testa lite mer saker. Men här är filmen på henne från idag! :)
 
 
nu ska jag ut och rida 3 till!! wehooo :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Alltså herregud vad du har lärt dig mycket. Under alla år jag sett dig och följt dig, det är en apfin utveckling! Ser riktigt fint ut, allt från att den släpper efter i formen till klappen du ger efter hindret och den reagerar genom att söka sig nedåt för den. Så himla kul o se, verkligen! :)

Svar: Tack så himla mycket!!! :))))
Emelie Stenström

2012-09-09 @ 16:48:05
URL: http://cooorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0