God morgon!

Vaknade faktiskt vid halv 9 imorse utan klocka eller nåt!
 
Har en lugn vecka framför mig nu. (gött) Men idag ska Bärran skrittas ut & Blackie ska pressas vidare, hon behöver då inte ta det så lugnt idag. Men är ju helt förstörd över att jag inte kan använda min älskade sadel. Har man haft en butet så är det mycket svårt att sätta sig och rida i andra sadlar som inte håller den standarden liksom ;(.
 
Men har fått låna en sadel av Huss så jag iaf har något att rida i nu. Mycket snällt av er! :) Men hoppas att jag får någon lånesadel om min ska skickas iväg under en längre tid..
 
Har även lagt ut annons på hästnet om att eventuellt låna någon häst. Vill verkligen ha in något nytt i stallet nu. Så om någon vet någo som ska lånas ut hör gääärna av er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0