Grym dag!

Gjorde ett mobilinlägg om min sadel, men det kom tydligen aldrig upp, så lägger upp en bild senare istället! Nu har jag iaf lämnat min älskling på Till Häst & så ska de skicka iväg den till Hammarö & så kanske den skickas till Frankrike sen, det vet vi inte än. Uhhh saknar redan min bejb!
 
Var även inne på marieberg och blev ett par skor rikare, köpte ju ett par härom dagen & dom måste jag nästan visa er för dom är så gryyymt snygga! Riktiga klackisar. (hittade bild på inetrnet direkt!)
 
Sen är det en till grej på gång som jag är aslycklig över!!! äntligen händer dert lite grejjer. Mer om det får ni höra på lördag för då kanske det är klart! Wiho, hemligt hemligt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0