Heheheh

Dåliiigt med uppdatering i knoooow, men haar vart borta hela kvällen hos våra kompisaaar! Så himla trevligt.
Hästisarna gick kanoners. Bärran känns superfin inför helgens tävling o hoppade strålande fint idag.
 
Fuxen var faktiskt också duktig! Men hon var jäkligt spänd idag när jag började rida vet inte om det var trafiken utanför oss med massa stora långtradare om fladdrade fförbi. Men hon gjorde sitt jobb & hoppade alla hinder :) Hoppade bana på ca 1m-1,05. Men hon behöver såååå mycket mer muskler.. Så allt kommer handla om att stärka henne med studds och korta ihop vissa saker. Så hon kommer under sig ordentligt och stärker sig.
 
Nu ska jag läsa liiite i en book & sova o gå upp astidigt för att släppa ut hästarna imorgon, men får lite sällskap av Jennifer i morgon så det ska bli så trevligt!! :)
 
Vissa dagar är saknaden större än andra, åh jag vill bara ha dig tillbaka min fiiiiina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0