Hey baby

Tjenare mina söta vänner.
 
Har ridit Bärran på banan och hon var så himla fin! Mitt hjärta. Så skönt att sitta på hästar som man kan alla knappar på. Nu vill man ju verkligen inte sälja henne, men hon börjar ju bli redo kroppsmässigt nu liksom, bläää.
 
Sen Petro barbacka och hon var också fin, spranf runt som en liten dressyrponny, haha.
 
Även vart ute på min 8km pw runda, så har faktiskt hunnit med en del. Men nu har jag intagit sängläge för jag är sjuk. Eller det bryter ju aldrig ut helt utan är bara så jäkla seg, med huvudvärk, hosta o nysningar. jaja blir väl bra snart!
 
Funderar på om jag ska klippa någon av Nikki o fuxen innan träningen idag.. hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0