I brist på annat

Tappade min blogg motivation lite, men har ridit alla hästar idag och det har gått bra :) Men tänkte iaf dela med mig av en lista som jag snodde från Elin Westin ;)
 
Senaste
Som du pussade: R
Som du kramade: R
Ombytet du gjorde: Från ridkläder till mysikläder
TV-programmet du såg: X-factor
Internetsida du besökte: Facebook
5 låtarna du hörde: A, men jag och vad låtar heter är inte kompisar, jag bara sjunger med.
Personen över 20 som du pratade i telefon med: Mamma
Personen under 20 som du pratade i telefon med: Lisa
Personen över 20 som du skickade ett sms till: 
Elin K
Personen under 20 som du skickade ett sms till: 
Malin J
Saken du rörde: Tangenterna på datorn
Djuret du klappade: Smuulan
Platsen du var på innan där du är nu: Toan.
Som du drack: 
Vatten
Som du åt: Nudlar
Som du köpte: 
Ingen aning
Personen du pratade med i verkligheten: 
Mamma
Personen du skrev till på facebook: Sofia
Personen du ringde: mamma
Personen du smsade: 
Malin J
 
 
Dagens
Humör: Rätt tråkigt humör faktiskt.
Klädstil: Ridkläder hela dagen lång
Hår: 
Toffs
Skor: Ridskor + träningsskor
Bästa händelse: Hm ingen aning, har inte hänt något speciellt idag
Tråkigaste händelse: Läsa i en bok
Jobbigaste händelse: Att mamma inte orkade laga mat. haha händer ju aldrig?
Saknad: Min NIKKKKI :( <3
Väder: tråkväder
Måste: Läääsa
Datum: Tisdag 18 september 2012
 
 
Morgondagens
Planer: Rida hela dagen + en sväng in till kumla
Ser fram emot: 
Rida på min fina Blackie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0