KAOOOOZ

 
 
Petro - Hon var superfin och sprang på så glatt i skogen! Men kunde inte galoppera så mycket för hon behöver skos om.
 
Fuxen - Hon var jättesöt och lite tittig, men skrittade och travade henne bara. Tyckte hon skulle vänja sig lite med våran skog och jag ville bara känns av lite. Vi har en järnväg mitt i skogen där det kommer 1 tåg i veckan typ, så den tyckte hon var läskig att gå över men hon gjorde det iaf :) Duktiiiig!
 
Nikki - Samma som med Fuxi, bara skritt och trav o hhon kändes superfin :) Tog några minuter innan hon ville gå över järnvägen men annars så :) Gillar henne mer och mer för varje pass nu känner jag! :))
 
Sen bröt KAOOOOOOOOOOOOOOOZET ut..... Eftersom inte alla hästar kan gå tillsammans och vi bara har 2 stoora hagar nu (ska delas av) så fick Bärran gå på ridbanan idag och det gick jättebra. Men när jag kom tillbaka från passet på Nikki så såg jag att stödet som jag knutit fast Bärrans "ingång" ramlat omkull så att hon bara kunde gå ut. Men hon stod som tur  var kvar på ridbanan, men när hon såg mig så stack hon ut från ridbanan direkt -.- Upp på dynghögenoch sjönk typ 1m, o jag höll ju i Nikki och Bärran är jättesvår att få tag i sådär, så in med Nikki & ut o jaga bärran, men så sprang hon i mellan våra två hagar. Där en häst absoluuuuut inte ska gå. För det är massa träd och buskar och ett dike hela vägen, men dit sprang hon fram & tillbaka, ner i diket, upp ur diket.. Till slut fick jag tag på henne.. Men var ju tvungen att gå tillbaka samma väg som hon tagit sig dit på. Men då fick hon ju för sig att hooppa in i hagen till petro, blackan o droppan. Så det gjorde hon bara att hon kraschade hela övertråden och bröt sönder en stör. Kom in i hagen och sen sprang alla som idioter med staket kraschat... ASDFGHJK höll på att få ett litet psykbryt, men jag fick till slut tag på alla och fick laga hagen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0