livets liv!

Huh, kommer fasen bli smal av att ha så många hästar ;d. Har inte gjort något annat än ridit sen jag kom hem. Är just nu inne på en liten vattenpaus.
 
Blackie red jag på banan och hon var så fin! Fick kanske lite inspiration av dressyrmupparna ;D:) nere på örsta. Så jag släppte stigbyglarna och red utan största delen av passet. Gjorde skänkelvikningar, serpentiner, och lite andra dressyr moves. Hon höll sig lugn och avslappnad hela passet så även fast jag red i ca 45 min var hon knappt svett. Vilket betyder att hon inte alls stressade så mycket som hon brukar göra och vi blev inte osams en ända gång! :)
Har en liten filmsnutt som jag tänkte lägga upp, men den kommer sen.
 
Bärran red jag också på banan med gramanen och hon gör sitt jobb precis hela tiden. Nu börjar hon komma tillbaka till sin fina form igen så det känns superkul! Men hon jobbade fint och sökte sig framåt och nästan ända ner i backen när jag travade av. Så fiiin!
 
Nu ska jag ut och rida Petro, sen blir det en brakmiddag och TV-kväll!! :)
mycket liten tjej på en stor Petro, det här var 04 eller 05.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0