Mina fina!

Red Blackie hemma på ridbanan idag & hon var så fin! Blir så glaaad för både igår & idag så har jag vart så himla nöjd med henne. Haft en bra känsla hela passet & inte massa bråk. Det gör så mycket vill jag lova. Så nu kan jag äntligen börja fundera ut lite övningar som kan passa när hon faktiskt gåt att rida som en "vanlig" häst på marken. aja himlaaaaaa nöjd iaf :)
 
Bärran fick åka med ner till Örsta & gå ett pass där. Hade rätt kämpigt med att få loss henne, men efter massa öppnor/slutor, ryggningar osv. Så fick henne till en fin form där hon gick avslappnat till slut så det känns superbra! Träffade även Sandra Kåregren där nere & då kom vi fram till att jag kunde låna hennes butet!!!! :D Lyckan som uppstod!! Har såååå ont i rumpan just nu & när jag rider så sätter jag mig typ bara på ena skinkan för att det blir mjukare så (HAHAH) men när jag sitter som normalt på båda mina sittknölar så får jag så ont så det är galet, är så bortskämd med  min mjuka fina bästa älsklings butet sadel!! <3 Så det känns awesome!
 
Nu är jag så trött så mina ögon nästan går i kors, men hörs imorgon!!
Min kärlek Nikki <3 miss you so much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0