Natti!

Har totalt glömt bort att blogga idag efter min lilla vistelse till vårdcentralen.
Segade ungefär hela dagen bara eftersom jag mådde som en liten korvpotta. Men Lisa kom hit med Niljljus för att han skulle skos så då red vi tillsammans på Petro & Nikki. Alltid roligt med sällskap!! :)
 
Blackie & Bärr var jättefina! :) Fast Bärran gillade inte att de var så mycket vatten på banan.. Har ju typ regnet hela eftermiddagen & regnar fortfarande i massor. Mamma red Fuxi
 
Imorgon är de träning med Nikk & Fux, spännande. Så får vi se hur mycket jag orkar med!! Bärri o Blackie skulle behöva hoppa lite imorgon. Men vi får se. Petro orkar jag knappt med, haha jo men motivationen till att rida henne är väl inte jättestor. Ingen som kan köpa henne bara? (a), jaja känner mig snart mentalt redo för att lägga ut henne på annons :)

Sen nu på kvällen har jag pratat med min bästa Rebecca som fyller 19 BARRE!! Tänk nästa år när vi blir 20!! då jääklar ;) Så massa grattttis <3
När jag var i Kumla på vårdcentralen passade jag på att hälsa på hos min bror & ta en liten promenad med Nova. Tänkte köra hundtricket liksom. Men fick bara blickar av massa gamla människor.. Wehooo typ.
 
All I want is youuuu, yooouuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0