Onsdag

God morgon!
 
Har redan vart ute och ridit Petro barbacka en sväng i skogen. Hehe kan ju säga att jag har träningsvärk i både magen och rumpan sen mina pass igår. Petro skötte sig fint, såg lite spöken här & var men det blåser ju storm här, så det kanske inte var så konstigt. Men hon är så go lilla prinsessan.
 
Nu kommer Lotta strax och hämtar mig för hon behövde lite hjälp för hon ska iväg till Koko med sin häst & behövde lite lasthjälp oså & absolut så ställer man ju upp på de :) Eftersom de hjälpte oss nu på tävlingen i Kumla att köra våran ena häst så känns det bra att kunna hjälpa dem på något sätt också!
 
Så vi hörs när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0