Resultat

Bäris 

110 - 0+8 fel,haha hon var asfin och jag red jättefort i omhoppningen, så petade de näst sista och sen var hon livrädd för en blomma bakom sista hindret så hon hoppade upp och landade typ lika fort och slog ner den bommen med bak.. Men men det var vinna eller försvinna.
 
120 - 4 fel, åååh riktigt skitpet... Men det var en sån himla bra runda så jag är supernöjd!! :)
 
Nikki
 
110 - 4fel, också ett riktigt skitpet, annars bra runda. Hon fick några språng som verkligen var helt awesome!
 
120 - 12 fel, omg piggare häst kunde man ju leta efter, haha. Alltså på framhoppningen var hon helt galen, men jag hadetagit på mig ett par sporrar och de gillade hon verkligen inte. Så hon hetsade runt där och stack ut från framhoppningen en gång xD.
 
Inne på banan lugnade hon sig (tog av sporrarna) och det gick jättefint fram till 6a där hon kommer lite nära och river, sen började hon springa fort.. O sen till sista linjen som var en oxer 5 galoppsprång räcke, så kom hon lite nära in på oxern så den rullade ner och sen fick hon typp 4,5 galoppsprång och rev sista med. Men jag är verkligen nöjd. Har bara ridit henne i ca 2 veckor. Så med lite arbete och tid att komma ihop oss så tror jag det kommer bli jättebra :) Måste lära mig hitta det perfekt läget mellan hand och skänkel på henne bara.
 
FINA DJUR, men ett exta + till fina fuxen som stod för helgens rosetter! pärlan <3 och tack Malin för all hjälp idag!!! :)
 
Nu har jag tjockat så mycket idag med donken o godis och nu är jag tillräckligt frisk för en PW! WIHOO, även om jag mår illa 24/7 av jävla pennicillin tabletterna.. Men vi hööörs, nu ska jag ut och dunka musik i skogen, plingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0