Så jäkla trött!

Uh, är så trött på kvällarna nu för tiden, gammal elleer vadå?
 
Red Blackis hemma innan träningen & idag hade hon väl kommit på hur jag gjort för att komma åt henne, så hon var så sur & försökte bita mig i fötterna ;o haha. Men sadeln som jag haft trycker så mycket på bogbladen & satt helt kaoz dåligt på henne så tror hon var irriterad över det, för hon bara totalvägrade att rygga, vilket hon aldrig gjort förut, så får hoppas hon sköter sig igen med Sandras butet! Men jag lägger inte så mycket vikt på detta pass utan nöjer mig fint med dagarna  som hon gått så himla bra! Eftersom jag lämnade tillbaka Mys sadel idag så får mina hästar  vila imorgon, vilket ändå passar bra för dem.
 
Bärran fick gå träning nere på örsta & hon var så duktig! Hon var så sjukt glad över att få komma ut igen och få lite uppmärksamhet! Hon gjorde övningarna bra fast att hon inte var heltt igenomjobbad från början eftersom vi hade lite tidspress för mörkret. Orkar inte förklara vad vi tränade på för jag är sååå trött. 
 
Efter träningen pratade jag med Malin i typ hundra år :) Så himla trevligt, bästa mallan! Sen körde vi iväg Niklas till hans jobb (hehe jag körde) kör typ hela tiden nu för tiden!! & så hade han med sig sin lilla  valp Nova, så charmig liten hund allstå, hon skällde, bet mig i öronen & håret. Gulle, Nej nu ska jag duscha och sooooooooooooova. Hästfri dag imorgon så jag ska ha värsta sovmorgonen! Men ska fixa massa i stallet imorgon & städa transporten osv :)
ful apaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bärran såg överlycklig ut på träningen idag, så skönt att prata av sig lite efteråt med dig, blivit som en tradition men idag glömde ja inte bilen på :) skicka länk sen ;)

2012-09-06 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0