tävling igår

Blackie var och tävlade lite igår. Hoppade först 1m och fick ett litet skitpet för hon sprang på tok för fort och kom lite nära. Men inga dumheter eller stopp. 
 
Sen hoppade vi laget som gick i 105, och då bara körde hon upp huvudet till 2an så hon kom helt fel så då rev hon den ganska rejält, men sen var inte prinsessan i ett endaste litet hinder till, haha utan snaraare 40cm över!!
Mina lagkamrater skötte sig himla bra också så det slutade med vinst förr RKK! :)
Hon är så fin mitt hjärta!!

Just nu ligger jag typ död i sängen, känner mig apasjuk. Har ont i huvudet och halsen ;( Har inte vart sjuk på typ ett år, så nu kommer de väl. Aja bara 4 hästar att rida idag så det är väl bara att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0