Te & alvedon

Har ingen som helst matlust, har fått i mig en knäckemacka med ägg på idag. + massa koppar te & ett antal alvedon. Gött mos eller inte.
 
Har iaf orkat med att rida Nikki pikki & Blackies. Som för övrigt är kära i varandra, HAHAHAH. Gött för dom med lite kärlek. Så när jag red Nikki så stannade hon varje gång jag red förbi hagen där Blackan gick och gnäggade. Men hon var faktiskt riktigt lugn och jobbade på bra. Lyckades även helt okej med formen i galoppen idag. Så det känns bra.
 
Blackie är så fin just nu! Det är som att sitta på en liten guunghäst, världens härligaste galopp. Så red mest basic med henne, lite lydnad oså.
 
Red väl inte överdrivet länge, men kändes lagomt och de var de jag orkade med. Mammsen trimmade fuxen och det såg faktiskt bra ut. haha fuxifux är så snäll! <3
 
Nu håller mamma på o klipper Nikki så ska springa ut och klippa dom delarna som jag vill klippa själv och sen får hon fortsätta igen. GÖTTT!
 
Min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0