Tillägnat Malin

 Heeey Broschhhan!
Okej jag skoja bara. Har blivit extremt dålig på att blogga, igen. Meeen har haft noll insperation & på tok för mycket tankar i min hjärna för att kunna kladda ner några ointressanta rader här.
 
Har liksom inte gjort ett smack idag, för jag är sjuk som ett litet troll & har ttyp sovit hela dagen. Så hästarna fick tyvärr vila idag. Ångeeest eftersom alla ska tävla i helgen. Men imorgon ska alla ridas, skiter i om jag kommer dö. haha bara att offra sig.
 
Nu på kvällen har jag vart på ungdomstyrelse möte med mitt crew, hahah nej skoja bara men med mina klubbkompisar och ja iof är vi ju ett lite crew, yeah! Hade väldigt svårt att vara seriös måste jag säga. Pratade mest "blattespråk" asgarvade och klagade på att jag hade ont i hjärnan. Men jag skylle rpå att jag är sjuk. Inte lätt alla dagar då faktiskt.

FUCK yeah!
 
Men nu Malin fick du iaf lite att läsa på kvällen, så jag hoppas att du blir nöjd så ska jag försöka att uppdatera lite oftare.
wäääääääääh, sjukis!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh FUCK vad glad jag blir, äntligen nåt att läsa :) krya på dig nu brorsaan, chilllla ;)

2012-09-24 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0