Torsdag

Hejsan babes!
 
Vaknade upp utan halsont idag! Lycka säger jag bara. Hostar ju fortfarande som en gammal gubbe, men det är inte så farligt. Så känns nästan som jag skulle börja med min PWs igen. 
 
Har ridit Bärran och red henne riktigt ordentligt idag och fått igenom massa saker, har ju inte riktigt haft den orken innan. Men nu med lite pennicillin i kroppen så fick jag livet tillbaka. Så de känns bra inför helgen nu faktiskt.
 
Sen har mammsen bokat biljetter till GBG HORSE SHOW!! Så blir att åka dit med mammsen och Rebeccis, haha är ärligt redan astaggad på de, o de är i april nästa år.. Skönt att ha något att se fram emot ;). Tors-Sön häng med min bästa vän i gbg vad kan gå fel liksom? WEHOOOO.
 
Nej nu ska jag fortsätta med att göra mina tre saker som jag håller på med samtidigt. sitta vid datorn, kolla på tv & lyssna på spotify på mobilen.
min laddare är ganska så paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0