UHHUUHUH

Wääh, Beck filmen är faktiskt väldigt läskig, så just nu sitter jag och gömmer mig under mitt täcke.. Är sjuk som ett litet as också. Halsen är helt kaoz, rösten flörsvinner och jag hostar även som en gammal gubbe som rökt hela sitt liv.
 
Spenderade natten hos min bästa vän! Mat på ceasars & glass på de. Fina grejer igår vill jag lova! Eftersom båda var lika sjuka så spelade de ju ingen roll att vi umgick med varandra. Hahah vi hostade ikapp liksom.
Idag chillade vi länge & sedan drog jag och solade en stund innan mamma kom och hämta mig (och jaaaa, jag vet att man inte ska sola om man är sjuk. För man blir oftast ännu sämre, men whaaat evaaaahH!
 
Sen på eftermiddagen red jag 3st, Bärr ut i skogen, mys. Black & Fuxi på banan (fiiina) Nikki fick gå i pessoan.
 
Imorgon måste jag tilbaka till mitt seriösa (skaffa magrutor läge) Så massa pw;s och övningar som jag inte orkat med i helgen, funderar på att gå fram och tillbaka till Kumla imorgon så jag kan sola igen, hahah! kommer vara sjuk för evigt. Hästarna ska gå seriösa markarbetspass osv imorgon. Startar med Black 07;15.
 
Yeeeeeeeeah!
mycket bra kväll dedär!, I waant youuuuuuuuu babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0