Vårdcentralen check

Som jag trodde så hade jag halsfluss! weehooo typ.
Eller streptokocker som de så fint heter, massa baciller iaf. Så antagligen därför inte mina sår i ansiktet läker heller. och det var även därför jag har dom här konstiga ringarna på tungan, för allt hör liksom ihop.
 
Så fick gå till apoteket och hämta ute pennicellin. HAHAH snacka om att jag inte gillar folk som jobbar på apotek... Ska förklara allt med medicinen och herregud, ba ja efter en sån här kur så kan man få svamp i underlivet oblabla, höll ju på o dö alltså!
 
Men så nu ska jag äta pennicellinet i 10 dagar så får vi hoppas att jag blir helt frisk sen! :)
 
Blev lite pizza till lunch med pappa och snacka om att min magsäck måste ha krympt under mina sjukdagar, brukar ju lätt kunna smälla i mig en halv pizza ganska enkelt men idag fick jag kämpa för att få i mig 1/4 hahah!

Kommentarer
Postat av: eloojn

hyahahahah svamp i underlivet, gjorde min dag... nu gäller det att hålla koll mememeeelie ;)

2012-09-26 @ 20:27:49
URL: http://elojnwestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0