Mando Diao

Hejsan allesammans!
Eller hej till er ca 20st som fortfarande klickar er in på min blogg fast att jag mer eller mindre lagt ner den helt.
 
Tänkte väl mest säga att jag lever & att livet rullar på oerhört bra just nu! Motivationen till mina hästar är större än vad den vart på otroligt länge! Jag tycker äntligen att det är kul att gå ut till stallet igen för att rida på mina fina hästar & verkligen arbeta med dom.
 
Efter att ha vart på vippen att lägga ner allt, men eftersom man totalt skulle vara nobody & tappa hela sin identitet om man slutade med det här så känns mitt val att fortsätta och verkligen satsa helt rätt!
 
Tävlingarna har börjat dra igång igen & jag spenderade hela förra helgen i Helsingborg på tävling med väldigt bra resultat! Eller en klass kraschade vi totalt, men den har jag redan glömt ;)
 
Den här veckan som kommer så ska hästarna trimmas på som vanligt. Några turer till ridhuset lär det bli. Fina Blackie håller på att sättas igång igen och har verkligen skött sig jättebra :)
Sen måste jag bara dela med mig av den sjukaste grejen som hänt i hela mitt liv.. Haha i fredags var jag och Rebecca på Mando diaos konsert i Örebro, Rebecca hade fått det i julklapp & frågade mig om jag ville följa med o det ville jag ju absolutm utan att egentligen veta vilka Mando Diao är.. (hahha) Jag trodde att det var en person.. Men fattade rätt snabbt att det var ett band & även att man lyssnat på flera av deras låtar under åren..
Men iaf konserten var bra & vi skulle ut och Parta efter, men på vägen till krogen så träffar vi två killar som frågar om vi vet vart ett hotell ligger, & vi försökte typ beskriva vart det låg osådär, sen visar det sig ju att det var några av dom som var med i Mando Diaos "crew" typ. Så dom frågade om nummer & sa att dom skulle höra av sig om det hände något kul.
 
Vi drog till strömpis & var där ett bra tag tills det dyker upp ett sms, där då personen skrev att de var på ett ställe och tyckte att vi skulle komma dit, så vi drar dit och vilka är inte där om hela MANDO DIAOS band!! haha så slutade att vi hängde med dem hela kvällen och drack massa Champagne, rätt galet faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0